Klantgericht telefoneren

Prijs all-in: € 525,00

Wat zeggen anderen?

Sandra van den Wildenberg - Jaco Zevenaar BV
Mijn doel was om lastige klanten beter te woord te kunnen staan. Ik heb nu een beter gevoel over hoe ik dit aan moet pakken.

Selina Touriche - Snelbouw Interieurgroep
Ik vond dit een zeer leerzame dag, geen spijt en zal het geleerde zeker gaan gebruiken.

Janneke Knobbe - Grondbalans BV
Ik heb geleerd dat je goed moet luisteren en dat erkenning heel belangrijk is.

Tiny Zuiddam Sely - Jansen & Dieperink BV
Voor mij was het eerder een opfriscursus, waar ik toch veel van geleerd heb. Dit mede door het bespreken van problemen waar andere deelnemers tegen aan lopen.

Onze beoordeling op Springest.nl:




Ik heb een vraag






23 november 2017
Tijden: 09.15 - 16.00 uur
Plaats: Utrecht/Nieuwegein

13 december 2017
Tijden: 09.15 - 16.00 uur
Plaats: Amsterdam

8 maart 2018

Tijden: 09.15 - 16.00 uur

Plaats:

Utrecht / Nieuwegein


15 mei 2018
Tijden:

09.15 - 16.00 uur


Plaats: Amsterdam

15 juni 2018
Tijden: 09.15 - 16.00 uur
Plaats: Rotterdam